Biuro:

tel. 603 207 748

Materace:

tel. 607 572 686

e-mail kontaktowy:

sklep@mildis.pl

e-mail bieżący:

mildis.pl@gmail.com

Promocje
Orteza stawu skokowego ANTAR
Orteza stawu skokowego ANTAR
49,00 zł 45,00 zł
szt.
Poduszka ortopedyczna Halcamp STANDARD
Poduszka ortopedyczna Halcamp STANDARD
130,00 zł 119,00 zł
szt.
Piłka rehabilitacyjna ORZESZEK
Piłka rehabilitacyjna ORZESZEK
86,00 zł 76,00 zł
szt.
Pas ortopedyczny niski KULIK SYSTEM
Pas ortopedyczny niski KULIK SYSTEM
190,00 zł 170,00 zł
szt.
Poduszka Rogal Disney Baby
Poduszka Rogal Disney Baby
90,00 zł 80,00 zł
szt.
Poduszka ortopedyczna ARmedical DLA DZIECI
Poduszka ortopedyczna ARmedical DLA DZIECI
55,00 zł 50,00 zł
szt.
Poduszka ortopedyczna ARmedical WENTYLOWANA
Poduszka ortopedyczna ARmedical WENTYLOWANA
89,00 zł 80,00 zł
szt.
Poduszka ortopedyczna ARmedical DUŻA
Poduszka ortopedyczna ARmedical DUŻA
95,00 zł 89,00 zł
szt.
Ergonomiczny Fotel Biurowy Galaxy
Ergonomiczny Fotel Biurowy Galaxy
1 680,00 zł 1 540,00 zł
szt.
Nakładka rehabilitacyjna na krzesło KULIK SYSTEM
Nakładka rehabilitacyjna na krzesło KULIK SYSTEM
229,00 zł 209,00 zł
szt.
Fotel ergonomiczny Airstream
Fotel ergonomiczny Airstream
1 457,00 zł 1 311,30 zł
szt.
Fotel ergonomiczny Foxtrot
Fotel ergonomiczny Foxtrot
1 123,00 zł 1 010,70 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

 

GWARANCJA

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

REKLAMACJA

Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację.

REALIZACJA PROCEDURY GWARANCJI LUB REKLAMACJI

Zgłoszenie gwarancyjne/reklamacyjne należy zgłosić Sprzedawcy pisemnie - w formie elektronicznej (na adres e-mail: sklep@mildis.pl), ewentualnie w formie papierowej (na adres firmy: mildis.pl | ul. Kazachska 5/37 | 02-999 Warszawa). Sprzedawca niezwłocznie zapoznaje się z treścią zgłoszenia i informuje Nabywcę o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Jeżeli zgłoszenie gwarancyjne lub reklamacyjne nie wymaga bezwzględnie odsyłania produktu do Sprzedawcy, możliwe jest rozpatrzenie gwarancji lub reklamacji w uproszczonej formie. Sprzedawca zdecyduje, czy i na jakich uproszczonych zasadach możliwe jest pozytywne rozpatrzenie zgłoszenia bez konieczności odsyłania produktu. Zaproponowane uproszczone rozwiązanie procedury gwarancyjnej lub reklamacyjnej jest tylko propozycją Sprzedawcy dla Nabywcy, ma na celu szybsze spełnienie żądania Nabywcy i ma charakter dobrowolny. Nabywca zawsze może wybrać procedurę gwarancyjną lub reklamacyjną polegającą na odesłaniu produktu. Jeżeli Nabywca wybierze sposób rozpatrzenia reklamacji poprzez odesłanie produktu lub Sprzedawca uzna odesłanie produktu jako niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, Nabywca zostanie poinformowany o adresie, na który należy odesłać reklamowany produkt. Adres odesłania produktu do reklamacji może być inny niż adres firmy Sprzedawcy. W zależności od reklamowanego produktu może to być adres serwisu danego producenta/importera. Zawsze jest to adres na terenie Polski.

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” - jeżeli jesteś konsumentem - masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Przepisów powołanej ustawy nie stosuje się do zakupów dla firm.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego tutaj. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej.

Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres naszego przedsiębiorstwa dostępny w zakładce „Dane firmy i kontakt”. Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Orientacyjny koszt zwrotu możesz ustalić na podstawie naszej zakładki „Czas i koszty dostawy”, pamiętaj jednak, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Ciebie.

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.

W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.

Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:

  • rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,
  • rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
  • rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  • nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  • treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.

POINFORMUJ SPRZEDAWCĘ O PLANOWANYM ODESŁANIU PRODUKTU Z TYTUŁU REKLAMACJI LUB ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Jeżeli zamierzasz odesłać produkt do Sprzedawcy - w związku ze zgłoszoną reklamacją lub odstąpieniem od umowy kupna - poinformuj o tym Sprzedawcę. Sprzedawca potwierdzi, czy przesyłka ma zostać nadana na adres firmy, czy ewentualnie na adres serwisu producenta odsyłanego produktu. Następnie podaj Sprzedawcy numer przesyłki oraz nazwę firmy doręczającej. Umożliwi to śledzenie losów paczki oraz pozwoli zidentyfikować paczkę.

POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU

W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl