Biuro:

tel. 603 207 748

Materace:

tel. 607 572 686

e-mail kontaktowy:

sklep@mildis.pl

e-mail bieżący:

mildis.pl@gmail.com

Promocje
Poduszka ortopedyczna PROFILOWANA - Hevea
Poduszka ortopedyczna PROFILOWANA - Hevea
103,50 zł 99,00 zł
szt.
Fotel biurowy VIP - kolor
Fotel biurowy VIP - kolor
969,00 zł 899,00 zł
szt.
Poduszka ortopedyczna EXCLUSIVE DREAM
Poduszka ortopedyczna EXCLUSIVE DREAM
89,00 zł 79,00 zł
szt.
Poduszka ortopedyczna - masująca i wentylowana
Poduszka ortopedyczna - masująca i wentylowana
89,00 zł 79,00 zł
szt.
Poduszka sensomotoryczna ANTAR
Poduszka sensomotoryczna ANTAR
49,00 zł 46,00 zł
szt.
Podkładka lędźwiowa HALCAMP
Podkładka lędźwiowa HALCAMP
34,00 zł 30,00 zł
szt.
Poduszka KLIN DUŻY
Poduszka KLIN DUŻY
48,00 zł 44,00 zł
szt.
Poduszka do siedzenia KLIN MAŁY
Poduszka do siedzenia KLIN MAŁY
35,00 zł 33,00 zł
szt.
Poduszka balansująca Halcamp
Poduszka balansująca Halcamp
65,00 zł 55,00 zł
szt.
Poduszka do siedzenia z otworem ANTAR
Poduszka do siedzenia z otworem ANTAR
43,00 zł 40,00 zł
szt.
Poduszka do siedzenia BALANCE
Poduszka do siedzenia BALANCE
75,00 zł 62,00 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

 

GWARANCJA

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

REKLAMACJA

Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.

DODATKOWE UŁATWIENIA PROCEDURY GWARANCJI LUB REKLAMACJI

Jeżeli zgłoszenie gwarancyjne lub reklamacyjne nie wymaga bezwzględnie odsyłania produktu do Sprzedawcy, możliwe jest rozpatrzenie gwarancji lub reklamacji w uproszczonej formie. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą i opisać powody zgłoszenia gwarancyjnego lub reklamacyjnego. Sprzedawca zdecyduje, czy i na jakich uproszczonych zasadach możliwe jest pozytywne rozpatrzenie zgłoszenia bez konieczności odsyłania produktu. Zaproponowane uproszczone rozwiązanie procedury gwarancyjnej lub reklamacyjnej jest tylko propozycją Sprzedawcy dla Nabywcy, ma na celu szybsze spełnienie żądania Nabywcy i ma charakter dobrowolny. Nabywca zawsze może wybrać procedurę gwarancyjną lub reklamacyjną polegającą na odesłaniu produktu.

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego tutaj. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej.

Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres naszego przedsiębiorstwa dostępny w zakładce „Dane firmy i kontakt”. Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Orientacyjny koszt zwrotu możesz ustalić na podstawie naszej zakładki „Czas i koszty dostawy”, pamiętaj jednak, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Ciebie.

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.

W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.

Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:

  • rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,
  • rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
  • rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  • nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  • treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.

POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU

W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl