Biuro:

tel. 603 207 748

Materace:

tel. 607 572 686

e-mail kontaktowy:

sklep@mildis.pl

e-mail bieżący:

mildis.pl@gmail.com

Promocje
Piłka rehabilitacyjna masująca 65 cm
Piłka rehabilitacyjna masująca 65 cm
57,00 zł 50,00 zł
szt.
Piłka rehabilitacyjna Antar - 85 cm
Piłka rehabilitacyjna Antar - 85 cm
69,00 zł 60,00 zł
szt.
Poduszka podróżna Antar ROGAL DUŻY
Poduszka podróżna Antar ROGAL DUŻY
49,00 zł 43,00 zł
szt.
Poduszka ortopedyczna ARmedical DUŻA
Poduszka ortopedyczna ARmedical DUŻA
109,00 zł 99,00 zł
szt.
Fotel biurowy Spinelly M
Fotel biurowy Spinelly M
1 949,00 zł 1 749,00 zł
szt.
Fotel biurowy ASTER
Fotel biurowy ASTER
599,00 zł 539,00 zł
szt.
Krzesło biurowe DRAFTY
Krzesło biurowe DRAFTY
599,00 zł 539,00 zł
szt.
Poduszka ortopedyczna Hevea STANDARD
Poduszka ortopedyczna Hevea STANDARD
103,50 zł 79,00 zł
szt.
Fotel biurowy Spinelly
Fotel biurowy Spinelly
1 999,00 zł 1 799,00 zł
szt.
Pas ortopedyczny KULIK SYSTEM
Pas ortopedyczny KULIK SYSTEM
235,00 zł 215,00 zł
szt.
Nakładka rehabilitacyjna na krzesło KULIK SYSTEM
Nakładka rehabilitacyjna na krzesło KULIK SYSTEM
229,00 zł 199,00 zł
szt.
Zbieraj punkty za zakupy
Program lojalnościowy umożliwia Ci jako zarejestrowanemu użytkownikowi sklepu zbieranie punktów za zakupy w sklepie. Zgromadzonymi punktami możesz opłacić wybrane zamówienie.
Punkty są naliczane od wartości Twoich zrealizowanych w sklepie zamówień. Warunkiem naliczenia punktów na Twoim koncie jest zalogowanie się przed finalizacją zamówienia na konto klienta sklepu.
W naszym sklepie punkty naliczane są w stosunku: 1 punkt za każde pełne 1.00 złotych wydane w zamówieniu (za koszty dostawy punkty nie są naliczane).
W każdym momencie możesz zapłacić za dowolne produkty zgromadzonymi punktami. Warunek jest jeden - musisz mieć wystarczającą ilość punktów do opłacenia całego zamówienia. Nie ma możliwości opłacenia zamówienia częściowo gotówką, a częściowo punktami.
Przy płaceniu punktami obowiązuje stosunek: 1 punkt za każde rozpoczęte 10.00 złotych w wartości zamówienia (także za koszty dostawy).
W momencie składania przez Ciebie zamówienia, system sprawdza stan Twojego konta punktowego. Jeśli posiadasz wystarczającą liczbę punktów w formularzu finalizacji zamówienia na liście dostępnych form płatności pojawi się opcja „Punkty”. Jeżeli skorzystasz z możliwości opłacenia zamówienia punktami, odpowiednia liczba punktów zostaje rezerwowana na Twoim koncie do momentu zrealizowania zamówienia. Po zrealizowaniu zamówienia punkty zostaną odjęte z Twojego konta. W przypadku anulowania zamówienia zarezerwowane punkty powracająca Twoje konto.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl