Biuro:

tel. 603 207 748

Materace:

tel. 607 572 686

e-mail kontaktowy:

sklep@mildis.pl

e-mail bieżący:

mildis.pl@gmail.com

Promocje
Orteza stawu skokowego ANTAR
Orteza stawu skokowego ANTAR
59,00 zł 54,00 zł
szt.
Pas ortopedyczny niski KULIK SYSTEM
Pas ortopedyczny niski KULIK SYSTEM
190,00 zł 166,00 zł
szt.
Piłka rehabilitacyjna ORZESZEK
Piłka rehabilitacyjna ORZESZEK
86,00 zł 76,00 zł
szt.
Poduszka lędźwiowa ARmedical
Poduszka lędźwiowa ARmedical
63,50 zł 60,00 zł
szt.
Krzesło biurowe MOBI PLUS - KOLOR
Krzesło biurowe MOBI PLUS - KOLOR
350,00 zł 329,00 zł
szt.
Fotel biurowy VIP - kolor
Fotel biurowy VIP - kolor
929,00 zł 899,00 zł
szt.
Fotel biurowy EXPANDER - KOLOR
Fotel biurowy EXPANDER - KOLOR
779,00 zł 749,00 zł
szt.
Krzesło biurowe MOBI - KOLOR
Krzesło biurowe MOBI - KOLOR
320,00 zł 299,00 zł
szt.
Fotel biurowy MULTI - KOLOR
Fotel biurowy MULTI - KOLOR
749,00 zł 729,00 zł
szt.
Krzesło biurowe MILLO - KOLOR
Krzesło biurowe MILLO - KOLOR
275,00 zł 259,00 zł
szt.
Fotel biurowy Nez - kolor
Fotel biurowy Nez - kolor
919,00 zł 889,00 zł
szt.
Fotel biurowy VIPER - KOLOR
Fotel biurowy VIPER - KOLOR
310,00 zł 289,00 zł
szt.
Zbieraj punkty za zakupy
Program lojalnościowy umożliwia Ci jako zarejestrowanemu użytkownikowi sklepu zbieranie punktów za zakupy w sklepie. Zgromadzonymi punktami możesz opłacić wybrane zamówienie.
Punkty są naliczane od wartości Twoich zrealizowanych w sklepie zamówień. Warunkiem naliczenia punktów na Twoim koncie jest zalogowanie się przed finalizacją zamówienia na konto klienta sklepu.
W naszym sklepie punkty naliczane są w stosunku: 1 punkt za każde pełne 1.00 złotych wydane w zamówieniu (za koszty dostawy punkty nie są naliczane).
W każdym momencie możesz zapłacić za dowolne produkty zgromadzonymi punktami. Warunek jest jeden - musisz mieć wystarczającą ilość punktów do opłacenia całego zamówienia. Nie ma możliwości opłacenia zamówienia częściowo gotówką, a częściowo punktami.
Przy płaceniu punktami obowiązuje stosunek: 1 punkt za każde rozpoczęte 10.00 złotych w wartości zamówienia (także za koszty dostawy).
W momencie składania przez Ciebie zamówienia, system sprawdza stan Twojego konta punktowego. Jeśli posiadasz wystarczającą liczbę punktów w formularzu finalizacji zamówienia na liście dostępnych form płatności pojawi się opcja „Punkty”. Jeżeli skorzystasz z możliwości opłacenia zamówienia punktami, odpowiednia liczba punktów zostaje rezerwowana na Twoim koncie do momentu zrealizowania zamówienia. Po zrealizowaniu zamówienia punkty zostaną odjęte z Twojego konta. W przypadku anulowania zamówienia zarezerwowane punkty powracająca Twoje konto.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl